پروژه تجاری آلپای کوهسار

مجتمع تجاری کوهسار پردیس
پروژه مجتمع تجاری کوهسار در شرق استان تهران در منطقه فاز 1 پردیس واقع شده است . این پروژه رو به اتمام بوده و دارای امکانات تجاری میباشد . در ساخت این پروژه از بهترین متریال استفاده شده است .
مساحت زمین:
6000
مساحت زیربنا:
تعداد بلوک:
2
تعداد طبقات:
3
تعداد کل واحد ها: 
تعداد واحد در طبقات: 

برای پیش خرید پروژه کوهسار پردیس با بهترین شرایط از هلدینگ جوانمردی کلیک کنید.

تصاویر پروژه

امکانات پروژه

امکانات واحد

جدول مشخصات پروژه تجاری کوهسار

طبقات مساحت تجاری تعداد پارکینگ زیر بنا تعداد واحد های تجاری
زیر زمین -1 45 1290.79
همکف 800.15 1290.79 33
طبقه اول 1035.40 1290.79 13
جمع 1835.55 45 3872.37 46

پروژه مجتمع تجاری کوهسار در 3 طبقه در حال احداث میباشد و با پیشرفت 95 درصدی پروزه به مراحل انتهایی نزدیک می شود . این پروژه در سه طبقه به صورت یک طبقه زیرزمین ، یک طبقه همکف و یک طبقه روی همکف دارای 46 واحد تجاری و 45 پارکینگ بوده .

مشخصات کلی پروژه آلپای کوهسار

 

این پروژه شامل واحد های تجاری ، هایپرمارکت بزرگ بوده و با فضایی بزرگ و نورپردازی پاسخگوی نیاز تفریحی و سرگرمی مشتریان است . کف تمامی راهرو ها و مشاعات از سنگ بوده . نما به صورت کرتین وال اجرا می شود و دید باز و وسیعی به سمت کوهستان دارد . دیوار ها از جنس سرامیک مرغوب اجرا شده است .

معرفی بخش تجاری پروژه ی آلپای کوهسار

شامل 46 واحد تجاری بوده که با تنوع متراژ واحد ها این امکان رافراهم می آورد که با توجه به فضای مورد نیاز تجاری خود حق انتخاب های گسترده تری داشته باشید . این بخش از واحد های کوچک با متراژ 12 متر مربع تا 20 متر مربع ، واحد هایی با متراژ متوسط از 25 تا 35 متر مربع و واحد هایی با ابعاد بزرگ 54 تا 63 متر مربعی تشکیل شده است .
این مجموعه شامل یک هایپرمارکت به مساحت 337.5 بوده که در طبقه ی اول مجموعه قرار گرفته است و با توجه به قرارگیری این هایپر در منطقه مسکونی که از واحد های تجاری شهر فاصله دارد میتواند تامین کننده ی نیاز های ساکنین محله ( مواد غذایی ، پوشاک ، لوازم خانگی و … ) باشد . با توجه به قیمت های مناسب تر مجموعه های هایپرمارکت این مجموعه کمک بسزایی به رونق منطقه خواهد کرد .

 

موقعیت مکانی و دسترسی پروژه آلپای کوهسار

پروژه ی تجاری کوهسار واقع در فاز 1 منطقه 4 پردیس بوده و دسترسی به جاده قدیم جاجرود و اتوبان جدید پردیس دارد . برای دسترسی به پروژه ، بعد از گذشت از خیابان حسابی ، مابین کوچه کوهسار 1 و 2 پروژه قابل رویت میباشد .

پیمایش به بالا
فرم استخدام