آلپای رزیدنس ایزدشهر

پروژه ایزدشهر در حال ساخت هلدینگ جوانمردی
رزیدنس آلپای ایزدشهر پروژه‌ای مسکونی است که در شمال استان مازندران در ۸ کیلومتری غرب محمودآباد واقع شده است. این پروژه دارای انواع امکانات رفاهی و هتلینگ بوده و در ساخت فضای مشاعات و داخل واحدهای آن از بهترین متریال استفاده شده است.
مساحت زمین:
3500
مساحت زیربنا:
16000
تعداد بلوک:
2
تعداد طبقات:
15
تعداد کل واحد ها:  94
تعداد واحد در طبقات:  2-4

تصاویر پروژه

امکانات پروژه

امکانات واحد

پروژه لوکس و مدرن رزیدنس آلپای ایزدشهر، در شمال استان مازندران در ۸ کیلومتری غرب محمودآباد واقع شده است. این پروژه دارای کاربری مسکونی و تجاری بوده که لازم به ذکر است پیشرفت پروژه بلوک A در سقف 10 و بلوک B سقف 11 به اتمام رسیده است و طبق برنامه اجرایی پروژه تا پایان سال 1406 به صورت 100% قابل تحویل می باشد. خبر خوش بر اینکه واحد فروش هلدینگ جوانمردی شرایط پیش فروش را برای متقاضیان و سرمایه گذاران محیا نموده استکه درصورت نیاز به مشاوره می توانید از طریف تلفن تماس واحد فروش با ما در ارتباط باشید.
امکانات رفاهی پروژه رزیدنس آلپای ایزدشهر دست کمی از یک هتل ۵ ستاره نداشته و در ساخت آن از بهترین متریال داخلی و خارجی استفاده شده است. این پروژه در منطقه‌ای قابل ترقی بنا شده و پتانسل رشد زیادی را در اختیار خریداران و سرمایه گذاران قرار می‌دهد.

مشخصات کلی پروژه رزیدنس آلپای ایزدشهر

 

معرفی بلوک شمالی ( بلوک A )

رزیدنس آلپای ایزدشهر در زمینی به مساحت 3500 متر ، قواره اول دریا ، در دو بلوک ، بلوک شمالی یا بلوک A این برج باشکوه شامل ۱۵ طبقه میباشد که در هر طبقه آن ۲ واحد مسکونی قرار دارد، متراژ واحدهای بلوک A از حدود ۲۷۵ متر تا ۲۸۵ متر میباشد،هر کدام از واحدهای این بلوک دارای ۳ خواب مستر،تراس بزرگ شمالی با امکان نصب جکوزی و پنجره‌های قدی میباشد.

معرفی بلوک جنوبی ( بلوک B )

بلوک جنوبی یا بلوک B برج شامل ۱۶ طبقه میباشد و هر طبقه شامل ۴ واحد مسکونی میباشد،که تمامی واحدها دارای تراس و پنجره‌های عریض میباشد، متراژ واحدهای بلوک B از حدود ۱۹۵ متر تا ۲۰۰ متر میباشد و هر کدام از واحدها دارای ۳ خواب مستر میباشد.
از دیگر ویژگی‌های پروژه رزیدنس آلپای ایزدشهر این است ، که تمام واحدها دید دریا را دارا میباشند. در حال حاضر امکان خرید واحدهای این پروژه فراهم است و در صورت تمایل می‌توانید با دفتر فروش رسمی مجموعه تماس حاصل کرده و اطلاعات لازم در خصوص واحدها را دریافت کنید.

معرفی واحد ها:

تیپ A و B مساحت 273 متر مربع : واقع در برج شمالی به صورت شرقی یا غربی ، سه خواب مستر با کمد دیواری و نور کافی ، امکان نصب جکوزی در تراس شمالی ، هفت متر پنجره رو به دریا ، هشت متر پنجره در ضلع غربی یا شرقی ، لاندری و انبار داخل واحد ، تراس جنوبی
تیپ C و D مساحت 196 متر مربع : ضلع شمالی برج جنوبی به صورت شرقی و غربی ، سه خواب مستر با کمد دیواری و نور کافی ، نه متر پنجره ضلع شمالی ، تراس ضلع شمالی با دید دریا ، تراس ضلع شرقی یا غربی ، پنج متر پنجره در ضلع شرقی یا غربی
تیپ E و F مساحت 205 متر مربع : واقع در ضلع شرقی یا غربی برج جنوبی ، سه خواب مستر با کمد دیواری و نور کافی ، تراس ضلع شمالی با دید دریا ، تراس ضلع جنوبی با دید جنگل ، لاندری و انبار داخل واحد
تیپ G مساحت 550 متر مربع : واقع در پنت هاوس برج شمالی ، چهار خواب مستر با کمد دیواری و نور کافی ، کلوزت ، لاندری و انباری داخلی ، 185 متر مربع استخر فضای سبز در روف گاردن با دید دریا و جنگل
تیپ H و I مساحت 410 متر مربع : واقع در پنت هاوس شرقی یا غربی در برج جنوبی ، چهار خواب مستر با کمد دیواری و نور کافی ، لاندری و انباری داخل واحد ، 116 متر مربع استخر و فضای سبز در روف گاردن با دید دریا و جنگل ، تراس شمالی رو به دریا 23 متر

امکانات رفاهی رزیدنس آلپای ایزدشهر

یکی از ویژگی‌هایی منحصر به فرد پروژه رزیدنس آلپای ایزدشهر ، داشتن امکانات رفاهی لوکس و طراحی خاص مشاعات آن است. در ادامه به امکانات هتلینگ و رفاهی پروژه رزیدنس آلپای ایزدشهر می‌پردازیم. به هنگام ورود به این برج، با یک لابی طراحی شده به سبک نئوکلاسیک مواجه خواهید شد. در این بخش‌، لابی‌ من‌های آموزش دیده، تیم سکیوریتی، تاسیسات و نظافت به صورت ۲۴ ساعته حضور داشته و نیازهای ساکنین را تا حد امکان مرتفع می‌کنند.

از نظر امکانات ورزشی و تفریحی می‌توان به باشگاه‌های بدنسازی مختص خانم‌ها و آقایان، آتشکده، استخر، سونا، جکوزی، اتاق‌ بازی شامل میز بیلیارد، فوتبال دستی و پینگ پونگ، کانتر کافی شاپ، رستوران، اتاق بازی کودکان اختصاصی اشاره کرد.

در پروژه رزیدنس آلپای ایزدشهر ، فضای روف گاردن، سالن اجتماعات و تالار پذیرایی دارای سیستم های صوتی و تصویری مجهز و سالن آمفی تئاتر و سینما، محیطی را برای برگزاری مراسم‌های دوستانه و خانوادگی فراهم می‌آورد.

برای افزایش ایمنی ساکنین، اتاق مانیتورینگ دارای نگهبانی و دوربین‌های مداربسته در کل محوطه پروژه و داخل بلوک‌ها تعبیه شده است و سیستم شوتینگ زباله، برای رفاه حال ساکنین در نظر گرفته شده است.

امکانات داخلی واحدهای رزیدنس آلپای ایزدشهر

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پروژه‌های هلدینگ جوانمردی توجه به جزئیات داخلی واحدها، هم راستا با امکانات مشاعات و فضاهای اشتراکی سازه است. توجه به متریال امکانات داخلی واحدها همواره مورد تاکید بوده و در پروژه رزیدنس آلپای ایزدشهر نیز بهترین اقلام مصرفی به کار رفته است. از جمله این موارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
سقف‌های کناف بندی شده
مرغوب‌ترین شیرآلات از بهترین برند
کف سرامیک و سنگ مرغوب
کابینت ممبران برند ترکیه‌ای
آیفون تصویری هوشمند
کاغذ دیواری‌های قابل شستشو
سیستم گرمایش و سرمایش داکت اسپیلت
پنجره‌های دوجداره از بهترین برند

موقعیت مکانی و دسترسی پروژه رزیدنس آلپای ایزدشهر

پروژه رزیدنس آلپای ایزدشهر دسترسی تا ساحل 50 متر ، دسترسی تا جنگل ایزدشهر 4 کیلومتر ، پارک جنگلی نور 16 کیلومتر ، شهر آمل 25 کیلومتر ، مراکز خرید بابلسر 44 کیلومتر ، شهر نور 15 کیلومتر ، مراکز خرید ایزدشهر یک کیلومتر می باشد.

پروژه های مرتبط

پیمایش به بالا
فرم استخدام