پروژه در حال ساخت منطقه 21

پروژه نهاد رهبری
مجتمع مسکونی آلپای منطقه 21 پروژه ای مسکونی با 3 برج مسکونی در غرب استان تهران واقع شده است . برج های مجلل منطقه 21 در زمینی به مساحت 56000 مترمربع در یکی از بهترین زمین های این منطقه ساخته خواهد شد و این پروژه به صورت سه برج طراحی شده است که در طبقه همکف به هم متصل اند . این پروژه با همکاری و تلاش مهندسین ، طراحان و مجریان متخصص و با استفاده از بهترین متریال و با بهترین کیفیت ساخته خواهد شد . این برج ها با داشتن فضاهای رفاهی و فضای سبز یک زندگی سرشار از آرامش را برای ساکنین فراهم خواهد کرد .
مساحت زمین:
56000 متر مربع
مساحت زیربنا:
تعداد برج:
3
تعداد طبقات:
21
تعداد کل واحد ها: 
تعداد واحد در طبقات: 

تصاویر پروژه

امکانات پروژه

امکانات واحد

پروژه مدرن آلپای منطقه 21 در انتهای بزرگراه همت واقع شده است . این پروژه دارای کاربرد مسکونی و تجاری بوده در 21 طبقه با 4 طبقه زیر زمین شامل پارکینگ مسکونی ، پارکینگ تجاری ، انباری ، تأسیسات ، یک طبقه همکف شامل سالن ورزشی ، سالن بازی کودکان ، سالن اجتماعات ، بخش تجاری و اتاق فرمان آتشنشانی ، 16 طبقه مسکونی احداث خواهد شد این مجموعه با استفاده از بهترین متریال داخلی و خارجی مدرن ساخته خواهد شد تا با امکانات رفاهی بی نظیر پاسخگوی نیاز ساکنان منطقه باشد .

مشخصات کلی پروژه مجتمع مسکونی آلپای منطقه 21

معرفی بخش مسکونی

این پروژه با سه برج بازیر بنای 20000 متر مربع ساخته خواهد شد . هر یک از 3 برج شامل 21 طبقه مسکونی بوده که در هر طبقه 8 واحد با دو تیپ پلان با متراژ های90 و 105 متری میباشد. هر یک از واحد ها دارای دو خواب ، تراس بزرگ با امکان نصب شیشه قدی میباشد . دسترسی به طبقات با دو راه پله ، دو آسانسور نفربر و یک آسانسور برانکارد بر امکان پذیر خواهد بود . معرفی بخش تجاری در طبقه همکف این پروژه 75 واحد تجاری در نظر گرفته شده است تا علاوه بر رفع نیاز تفریحی و سرگرمی ساکنین برج ها باعث رونق منطقه خواهد شد .

امکانات رفاهی برج های آلپای منطقه 21

یکی از ویژگی‌هایی منحصر به فرد پروژه آلپای منطقه21 ، داشتن امکانات رفاهی لوکس و طراحی خاص مشاعات آن است. در ادامه به امکانات رفاهی این پروژه می‌پردازیم . به هنگام ورود به این برج ، با یک لابی طراحی شده مواجه خواهید شد. در این بخش ‌، لابی‌ من‌های آموزش دیده ، تیم سکیوریتی ، تاسیسات و نظافت به صورت ۲۴ ساعته حضور داشته و نیازهای ساکنین را مرتفع می‌کنند. از نظر امکانات ورزشی و تفریحی می‌توان به باشگاه‌های بدنسازی مختص خانم‌ها و آقایان ، اتاق‌ بازی شامل میز بیلیارد ، فوتبال دستی و پینگ پونگ ، و اتاق بازی کودکان اختصاصی اشاره کرد. در پروژه رزیدنس آلپای منطقه 21 ، فضای روف گاردن، سالن اجتماعات و تالار پذیرایی دارای سیستم های صوتی و تصویری مجهز و سالن آمفی تئاتر و سینما ، محیطی را برای برگزاری مراسم‌های دوستانه و خانوادگی فراهم می‌آورد. برای افزایش ایمنی ساکنین، اتاق مانیتورینگ دارای نگهبانی و دوربین‌های مداربسته در کل محوطه پروژه و مشاعات برج ها تعبیه شده است و سیستم اعلان و اطفاء حریق هوشمند ، برای آسایش ، ایمنی و امنیت ساکنین در نظر گرفته شده است.

امکانات داخلی فضا ها

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پروژه‌های هلدینگ جوانمردی توجه به جزئیات داخلی واحدها ، هم راستا با امکانات مشاعات و فضاهای اشتراکی سازه است . توجه به متریال امکانات داخلی واحدها همواره مورد تاکید بوده و در تمامی پروژه از جمله پروژه آلپای منطقه 21 ، نیز بهترین اقلام مصرفی به کار رفته است. از جمله این موارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: سقف‌های کناف بندی شده مرغوب‌ترین شیرآلات از بهترین برند کف سرامیک و سنگ مرغوب کابینت ممبران برند ترکیه‌ای آیفون تصویری هوشمند کاغذ دیواری‌های قابل شستشو سیستم گرمایش و سرمایش داکت اسپیلت پنجره‌های دوجداره از بهترین برند

موقعیت مکانی و دسترسی پروژه آلپای منطقه 21

منطقه 21 ، ضلع شمالی ورد آورد

پروژه های مرتبط

پیمایش به بالا
فرم استخدام