قیمت آپارتمان در فاز 2 پردیس

قیمت آپارتمان در فاز ۲ پردیس با توجه به اوضاع اقتصادی جامعه امروزی به یکی از دغدغه های خریداران و سرمایه گذاران تبدیل شده است. می توان گفت قیمت آپارتمان در پردیس فاز ۲ یکی از موضوعات بسیار مهمی است که خریداران باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند که در این مطلب می خواهیم به طور کامل آن را بررسی کنیم و عوامل موثر بر قیمت آپارتمان در پردیس فاز ۲ را مورد بحث قرار دهیم تا خریداران و سرمایه گذاران با آگاهی کامل اقدام به خرید ملک در این شهر کنند.

برای پیش خرید آپارتمان با بهترین شرایط و قیمت از هلدینگ جوانمردی کلیک کنید.

خرید خانه و داشتن محل سکونت دائمی، از اولویت های اصلی بسیاری از افراد ایرانی به ویژه ساکنان تهران محسوب می شود. با نوسانات مداوم قیمت آپارتمان در پردیس فاز ۲ و دیگر مناطق در پردیس و تهران، همچنین افزایش پیوسته اجاره های مسکونی و تجاری، خرید خانه تبدیل به یک هدف اساسی برای زندگی شده است. این امر به خوبی موجب می شود که افراد نیازی به مواجهه با افزایش ناپیوسته هزینه های اجاره نداشته باشند و بتوانند ملک مستقل خود را به دست آورند. به همین جهت، فاز ۲ پردیس به عنوان یکی از بهترین مناطق برای خرید خانه مطرح می شود. مناسب بودن قیمت آپارتمان در فاز ۲ پردیس باعث شده است که خرید ملک در این منطقه هدف مهم و سخت خانه دار شدن را تسهیل کند.
همچنین تراکم جمعیت در تهران و افزایش روزافزون ساکنان این شهر، به یک سری از چالش ها در خدمات شهری منجر شده است. مسئولان در تلاش هستند تا با ساختن مناطق جدیدی مانند شهر پردیس به حل این مشکلات و کاهش تراکم جمعیت بپردازند. فاصله معقول این شهر نسبت به تهران و آسانی دسترسی به آن، این منطقه را به یک گزینه جذاب برای خرید خانه و سکونت تبدیل کرده است. علاوه بر این مناسب بودن قیمت آپارتمان در پردیس فاز ۲ و دیگر مناطق نیز باعث می شود که توجه افراد را برای سرمایه گذاری و افزایش سرمایه جلب کند.
در این مطلب به بررسی و بیان جنبه های مهم و تاثیرگذار در مورد قیمت آپارتمان در پردیس فاز ۲ می پردازیم. تاریخچه تاسیس و موقعیت جغرافیایی این فاز، امکانات فراوانی که در اختیار ساکنان قرار دارد موضوعاتی هستند که در این مطلب به آن ها پرداخته شده است. قیمت آپارتمان در پردیس فاز ۲ به عنوان یکی از معیارهای اصلی تصمیم گیری برای خریداران و سرمایه گذاران نیز به طور کامل در این مطلب بررسی می شود.
همچنین با نگاهی به عوامل موثر بر قیمت آپارتمان در فاز ۲ پردیس وارد مباحثی می شویم که تصمیم گیری های خریداران را تحت تاثیر قرار می دهند. پرداختن به قیمت آپارتمان در پردیس فاز ۲ به صورت پیش فروش و امکانات خاصی که هلدینگ جوانمردی برای خریداران این فاز ارائه کرده است، نیز از مواردی است که در این مطلب به آن پرداخته می شود. در نهایت خرید آپارتمان در فاز ۲ پردیس با بهترین شرایط را بررسی و تحلیل می کنیم تا بتوانید با اطلاعات جامع و کاملی از این شهرک مسکونی به تصمیم گیری هوشمندانه در خصوص خرید یا سرمایه گذاری خود بپردازید.

تاریخچه تاسیس و موقعیت مکانی فاز ۲ پردیس

فاز ۲ پردیس یکی از مناطق پرطرفدار برای خرید ملک و سرمایه گذاری به شمار می رود که با توجه به پایین بودن قیمت آپارتمان در پردیس فاز ۲ و امکانات زیادی که دارد افراد زیادی خواهان سکونت و یا سرمایه گذاری در این منطقه هستند. این فاز از پردیس با شهر بزرگ تهران تنها ۲۵ کیلومتر فاصله دارد و در سمت شرقی آن فاز ۱ شهر پردیس قرار داشته و از شمال نیز به رشته کوه های البرز منتهی می شود، جنوب آن نیز همجوار فاز ۶ و ۷ می باشد. در واقع می توان فاز ۲ پردیس در سمت غربی این شهر واقع شده و در شمال اتوبان تهران – پردیس و جاده جاجرود قرار دارد.
جمعیت فاز ۲ پردیس با تراکم خالص حدود ۳۸۶.۶ نفر در هر هکتار بیشترین تراکم جمعیت را دارد و همین ویژگی باعث می شود که قیمت آپارتمان در پردیس فاز ۲ یک نوع سرمایه گذاری برای حفظ و افزایش سرمایه باشد زیرا جمعیت و خرید و فروش ملک در این منطقه رو به رشد خواهد بود.
فاز ۲ پردیس به عنوان یکی از قدیمی ترین و گران ترین بخش های شهر شناخته می شود و شامل خانه های شیک و گران قیمت، مراکز خرید و امکانات متنوع است. می توان گفت قیمت آپارتمان در پردیس فاز ۲ نسبت به تهران بسیار مناسب بوده اما نسبت به فازهای دیگر پردیس گران تر است. این فاز به چهار محله تقسیم می شود که محله سه و چهار در شمال میدان امام و محله دو و یک در جنب میدان امام قرار دارند. میدان امام به عنوان ترکیبی از خیابان ها و معابر معروف نقطه اصلی در دسترسی به شهر پردیس است.
اکثر ساختمان های مسکونی که در این منطقه وجود دارند از نوع شخصی ساز یا تعاونی هستند و دارای تنوع بسیار زیاید از مجتمع های بلندمرتبه تا ویلایی های دوبلکس و ترپلکس تک واحدی می باشند.
ساختمان های مسکونی زیادی در این منطقه ساخته شده اند که بسیاری از آن ها شخصی ساز و برخی نیز تعاونی هستند که مجتمع های متنوعی را شامل می شوند. از برج های بلندمرتبه گرفته تا ساختمان های دوبلکس و تریپلکس تک واحدی در این فاز ساخته شده اند. با توجه به متنوع بودن قیمت آپارتمان در فاز ۲ پردیس می توان گفت برای خریداران با هر بودجه ای متناسب خواهند بود.
اکثر ویلاها و ساختمان های لوکس پردیس در این فاز ساخته شده اند. بلوارهای خلیج فارس، صیاد شیرازی، ملاصدرا ابن سینا، تعاون و خیابان های شهید شکاری، پاسداران، نخلستان و نوشین از مهم ترین بلوارها و خیابان های فاز ۲ به شمار می روند.
همانطور که گفتیم ساختمان های متنوعی در فاز ۲ پردیس ساخته شده اند که مرکز و جنوب را اکثر ساختمان های ویلایی شامل می شود و برج های نوساز در قست های شمالی و مرتفع ساخته شده اند.

امکانات فاز 2 پردیس

فاز ۲ از شهر جدید پردیس به عنوان قلب پویا و مهم ترین محور ارتباطی در این شهر، ارائه دهنده امکانات فراوان در حوزه های مختلف است.

مراکز تجاری

در این فاز تعداد زیادی از مراکز تجاری و اداری با طراحی های مدرن، به ساکنان این شهر خدمات زیادی را ارائه می دهند. پاساژهای خرید نوین و مدرن، با برندهای معتبر جهانی و محلی که باعث می شوند به عنوان نقاط بسیار جذاب و پرطرفدار تبدیل شوند و افرادی زیادی خواهان خرید ملک در این منطقه باشند.

خدمات بهداشتی و درمانی

در زمینه خدمات بهداشتی و درمانی نیز امکانات فراوانی در این منطقه وجود دارد و مراکز پزشکی با تجهیزات پیشرفته و پرسنل متخصص به منظور ارتقاء سلامت به ساکنین خدمات ارائه می دهند که باعث می شود از نظر خریداران و سرمایه گذاران قیمت آپارتمان در فاز ۲ پردیس نوعی سرمایه گذاری موثر باشد. همانطور که می دانید خدمات بهداشتی و درمانی از امکاناتی هستند که باعث می شوند بسیاری از افراد خرید ملک در این منطقه را ترجیح دهند. این مراکز علاوه بر خدمات درمانی امکانات ویژه ای را نیز برای ساکنین این منطقه فراهم کرده و می توان گفت سطح بالایی از خدمات پزشکی را در اختیار افراد قرار می دهند.

پارکینگ های عمومی

پارکینگ های عمومی با ظرفیت مناسب، به منظور راحتی و امنیت شهروندان در دسترس قرار گرفته اند. این پارکینگ ها با استفاده از فناوری های نوین، تجربه پارک کردن را برای افراد بهبود بخشیده و به جلوگیری از ترافیک نیز کمک می کنند. با وجود این امکانات قیمت آپارتمان در پردیس فاز ۲ بسیار منطقی و اقتصادی است.

حمل و نقل عمومی، خطوط تاکسیرانی و اتوبوس رانی

در زمینه حمل و نقل عمومی، خطوط تاکسیرانی و اتوبوس رانی با فراهم آوردن امکانات راحتی، به ساکنین این منطقه امکان می دهند تا به راحتی از خدمات حمل و نقل عمومی استفاده کنند و به مقاصد مورد نظر خود برسند.

رستوران ها و کافی شاپ ها

همچنین رستوران ها و کافی شاپ ها برای وقت گذرانی با خانواده و دوستان نیز برای ساکنین این منطقه وجود دارد و می توانند اوقات لذت بخشی را در کنار یکدیگر بگذرانند و به همین دلیل می توان گفت قیمت آپارتمان در پردیس فاز ۲ بسیار مقرون به صرفه است.

نهادهای دولتی

نهادهای دولتی نیز به عنوان عناصر اساسی فاز ۲ شهر پردیس وجود دارند. ادارات مختلف از جمله شهرداری پردیس، اداره آب و فاضلاب، اداره مخابرات، دفتر ثبت اسناد و املاک، اداره پست و میراث فرهنگی به منظور فراهم کردن خدمات اساسی به شهروندان در این فاز وجود دارند.

بانک های بزرگ

بانک های بزرگ نیز از جمله پارسیان، مسکن، ملی و صادرات در این فاز به منظور ارائه خدمات مالی و بانکی به ساکنین این منطقه فعالیت می کنند. این بانک ها با ارائه انواع خدمات بانکی، نقش مهمی در اقتصاد و توسعه فاز ۲ پردیس ایفا می کنند.

پارک شهریار

پارک شهریار با تاریخچه طولانی و به عنوان یکی از مقاصد تفریحی معتبر، در فاز دو پردیس در اختیار شهروندان قرار دارد. این پارک با فضاهای سبز و امکانات تفریحی متنوع جایگاه ویژه ای در سرگرمی و تفریح اهالی شهر دارد و به عنوان یکی از جذابیت های این منطقه شناخته می شود و باعث می شود که قیمت آپارتمان در فاز ۲ پردیس بسیار مقرون به صرفه باشد.

همه چیز درباره قیمت آپارتمان در فاز 2 پردیس

از آنجا که فاصله شهر پردیس تا تهران زیاد نیست و به راحتی ارتباطات روزانه بین شهر پردیس و تهران برای ساکنان فراهم است، تقاضا برای خرید آپارتمان یا خانه مسکونی در این شهر به شدن در حال افزایش است. یکی از دلایل جذابیت خرید ملک در این منطقه این است که قیمت آپارتمان در پردیس فاز ۲ نسبت به تهران بسیار مناسب است که این موضوع به یک انگیزه مهم برای خریداران تبدیل شده است.
علاوه بر مناسب بودن قیمت آپارتمان در فاز ۲ پردیس، دلایل دیگری نیز برای تقاضا برای خرید ملک در این منطقه وجود دارد. آب و هوای نسبتا خنک تر پردیس نسبت به تهران از جمله این دلایل است. این منطقه با آب و هوای سرد، خشک و کوهستانی خود و همچنین بارندگی مناسب، حذابیت زیادی برای ساکنان دارد و می توان گفت با این ویژگی ها قیمت آپارتمان در فاز ۲ پردیس بسیار به صرفه است. همچنین پردیس به لحاظ کیفیت هوایی بهتر و خلوت تر بودن نسب به تهران برای افرادی که از شلوغی و آلودگی شهرهای بزرگ خسته شده اند بسیار مناسب است.
قیمت آپارتمان در پردیس فاز ۲ به عنوان یک منطقه مسکونی با امکانات بهتر، با فضایی آرام و دنج نسبت به تهران، بسیار مناسب بوده و افراد جوان و خانواده خواهان زندگی در این منطقه هستند و آن را به عنوان یک مقصد خوب برای زندگی مد نظر قرار می دهند. علاوه بر این یکی از دلایلی که باعث می شود قیمت آپارتمان در فاز ۲ پردیس بسیار به صرفه تر باشد این است که این منطقه پتانسیل رشد بالایی دارد و به یک گزینه بسیار جذاب برای سرمایه گذاران در حوزه ملک تبدیل شده است.
با وجود فاز ۱۱ ساخته شده در پردیس، فازهای اولیه به ویژه فازهای ۱ و ۲ به عنوان پایه این شهر در نظر گرفته می شوند. این فازها به دلیل قدمت و امکانات بیشتر جذابیت ویژه ای دارند. هر چند قیمت آپارتمان در پردیس فاز ۲ بالاتر از دیگر مناطق است اما این افزایش همراه با ارائه خدمات و امکانات بهتر بوده و یک گزینه بسیار ایده آل برای سکونت و سرمایه گذاری محسوب می شود.
شرایط سیاسی و اقتصادی منحصر به فرد تهران در کشور، تاثیر بسیاری بر وضعیت شهرهای اطراف این شهر دارد. هر روز تعداد زیادی از افراد برای کار به تهران می روند و شب به خانه های خود برمی گردند. این امر به خاطر این است که بسیاری از افراد توانایی خرید یا اجاره خانه در تهران را ندارند. نزدیکی شهر پردیس به تهران یکی از مزایا و نقاط قوت این شهر است که به همراه مناسب بودن قیمت آپارتمان در فاز ۲ پردیس تقاضا برای خرید و فروش آپارتمان را در آن به شدت افزایش داده است.
اصولا قیمت هر محصولی به میزان تقاضا برای آن وابسته است. با افزایش تقاضا برای خرید ملک در شهر پردیس، قیمت آپارتمان در فاز ۲ پردیس نیز افزایش می یابد. با این وجود تعداد زیادی از واحد های ساخته شده در این شهرک و افزایش فازها به تعادل قیمت آپارتمان در فاز ۲ پردیس کمک کرده و به همین دلیل افراد می توانند ملک مورد نظر خود را در این منطقه خریداری کنند.

قیمت آپارتمان در فاز 2 پردیس به چه عواملی بستگی دارد؟

نزدیکی شهر پردیس به تهران نسبت به سایر مناطق واقعا یک فرصت استثنایی برای افرادی است که به دنبال محیطی آرام و همچنین امکانات شهری هستند. این فرصت به دلیل سهولت دسترسی به امکانات شهری تهران به ویژه برای کسانی که در تهران کار می کنند جذابیت دارد. این افراد می توانند با مناسب ترین قیمت آپارتمان در فاز ۲ پردیس به راحتی صاحب خانه شده و روز برای کار به تهران بروند و در شب با آرامش به منزل خود در پردیس بازگردند.
با توجه به اینکه تعداد زیادی از افراد به دلیل مشکلات مالی نمی توانند در تهران مسکن مناسب خریداری کنند، پردیس به عنوان یک گزینه مقرون به صرفه برای آن ها است و می توانند با مناسب ترین قیمت آپارتمان در فاز ۲ پردیس را خریداری کنند.
همچنین توسعه روزافزون پردیس با اضافه شدن به تعداد فازها، مناطق سبزتر و فضاهای تفریحی بیشتری را به ساکنان ارائه کرده است. این عوامل نقش بسیار مهمی در افزایش جذابیت و طراحی متنوع شهر پردیس دارند و باعث می شوند تا افراد به شدت به خرید و فروش با مناسب ترین قیمت آپارتمان در فاز ۲ پردیس علاقه مند شوند.
در کل شهر پردیس با مزایای زیادی که دارد به یک گزینه جذاب و پرطرفدار برای بازار مسکن تبدیل شده است که افراد می توانند با استفاده از این فرصت ها به بهترین شکل ممکن در بازار ملک فعالیت کنند.
قیمت آپارتمان در فاز ۲ پردیس به عوامل متعددی وابسته است که از جمله آن ها می توان به سال ساخت و فازهای مختلف و امکانات مربوط به هر فاز اشاره کرد. با وجود این که مسکن مهر نیز در این منطقه پروژه های ساخت و ساز را اجرا کرده است، خریداران می توانند با موجودی و نقدینگی محدود نیز بهترین گزینه را انتخاب کنند.
همانطور که گفته شد قیمت آپارتمان در فاز ۲ پردیس تحت تاثیر چندین عامل متنوع قرار دارد. اولا موقعیت جغرافیایی این منطقه با نزدیکی به تهران، راحتی دسترسی به امکانات شهری ویژگی های اصلی را برای خریداران و سرمایه گذاران افزایش می دهد. ثانیا توسعه پروژه و بهبود زیرساخت ها و امکانات محلی نقش مهمی در تشکیل قیمت ها ایفا می کنند.
در این موقع افزایش تعداد فازها و ارتقاء مراکز خدماتی و تفریحی نیز نقش مهمی در افزایش قیمت آپارتمان در فاز ۲ پردیس ایفا می کند. همچنین وجود مراکز خرید، پارک ها، مدارس و امکانات بهداشتی نیز جذابیت و محبوبیت منطقه را افزایش داده و قیمت آپارتمان در فاز ۲ پردیس را تحت تاثیر قرار می دهد.
طراحی معماری و نقشه پروژه نیز در تعیین قیمت آپارتمان در فاز ۲ پردیس تاثیرگذار است. امکانات داخلی، استانداردهای ساخت و کیفیت ساخت به عنوان عوامل مهمی در تعیین قیمت آپارتمان در فاز ۲ پردیس مطرح می شوند. از سوی دیگر سابقه و تجربه سازندگان و توسعه دهندگان مسکن نیز در اعتماد به پروژه و در نهایت تعیین قیمت آپارتمان در فاز ۲ پردیس تاثیرگذار است.
شرایط بازار ملک نیز نقش حیاتی در تعیین قیمت ها دارد. در شرایط تقاضای بالا و تامین محدود، با افزایش قیمت آپارتمان در فاز ۲ پردیس روبرو خواهیم شد. همچنین شرایط اقتصادی و نرخ تورم نیز به عنوان عوامل اقتصادی مهم بر قیمت آپارتمان در فاز ۲ پردیس تاثیرگذار است.
به این ترتیب قیمت آپارتمان در فاز ۲ پردیس به طور کلی تحت تاثیر این عوامل متنوع قرار می گیرد و نمی توان مبلغ مشخصی را برای آن تعیین کرد.
به طور کلی مناسب بودن قیمت آپارتمان در فاز ۲ پردیس به صورت شخصی و مسکن مهر نسبت به مناطق مختلف شهر تهران آن را به یک گزینه ایده آل برای سکونت یا سرمایه گذاری تبدیل کرده است.
مناطقی که منازل در فازهای ۱، ۲ و ۳ در آن ها واقع شده اند، اغلب دارای آب و هوای بهتر و امکانات بیشتری هستند. اما به دلیل این ویژگی ها و موقعیت مناسب، قیمت های بالاتری دارند. افرادی که به دنبال خرید ملک با مناسب ترین قیمت آپارتمان در فاز ۲ پردیس هستند می توانند نمونه های مختلف با شرایط و امکانات متنوع را بررسی کنند و گزینه مورد نظر را انتخاب کنند. در نظر داشته باشید که قیمت آپارتمان در فازهای ۵و ۸ و ۹ و ۱۱ نسبت به فاز ۱ و ۲ و ۳ کمتر است اما امکانات و ویژگی های فوق العاده فاز ۲ باعث می شود که افراد زیادی طرفدار خرید آپارتمان در این منطقه باشند.

قیمت پیش فروش آپارتمان در فاز 2 پردیس

علاوه بر افرادی که به دنبال خرید خانه به منظور سکونت هستند، گروهی هم وجود دارند که به منظور حفظ سرمایه خود یا حتی افزایش آن، به سرمایه گذاری و خرید ملک در این منظقه می پردازند. همانطور که می دانید قیمت آپارتمان در فاز ۲ پردیس در حالت پیش فروش نسبت به روش های فروش دیگر مناسب تر است، بنابراین این نوع سرمایه گذاری به عنوان یک راهکار کارآند و مطمئن به ویژه در شرایط اقتصادی ایران بسیار پرطرفدار است. تورم بالای این کشور باعث افت ارزش پول ملی شده و نگهداشتن نقدینگی به عنوان یک ابزار سرمایه گذاری معقولانه تلقی نمی شود. به همین دلیل افراد برای حفظ ارزش پول و جلوگیری از افت سرمایه به سرمایه گذاری در حوزه ملک متوسل می شوند و مناسب بودن قیمت آپارتمان در فاز ۲ پردیس در حالت پیش فروش به یک گزینه ایده آل تبدیل شده است؛ زیرا پرداخت مرحله و به همراه تسهیلات و پرداخت هزینه کمتر باعث می شود این روش اقتصادی تر باشد.
از آنجا که تقاضا برای خرید ملک در شهر پردیس زیاد است، افرادی نیز وجود دارند که توانایی اجاره خانه در تهران را ندارند و از این رو به دنبال گزینه های مسکونی در شهرهای اطراف می گردند. این امر با فراهم شدن فرصت های اجاره و رهن آپارتمان به عنوان یک منبع درآمد مورد توجه قرار می گیرد و مناس بودن قیمت آپارتمان در فاز ۲ پردیس باعث می شود که خرید ملک در این منطقه یک گزینه به عنوان منبع درآمد نیز محسوب شود.
سرمایه گذاری در حوزه ملک و همچنین در حالت پیش فروش ممکن است مدت زمان طولانی تری برای دیدن بازده باشد اما به دلیل مناسب بودن قیمت آپارتمان در فاز ۲ پردیس، در صورتی که قصد داشته باشید در طولانی مدت به سود برسید بدون شک این اقدام بسیار موفق آمیز است. به ویژه در شهرهایی همچون پردیس که با گذشت زمان، امکانات و ارتقاء شهری آن افزایش پیدا کرده و قیمت آپارتمان در فاز ۲ پردیس بهبود یافته است. در نظر داشته باشید که اگر هدف شما سود سریع باشد بهتر است دقت کنید که بازه زمانی خرید ملک را متناسب با اهداف کوتاه مدت خود قرار دهید.
بدون شک عواملی که در بالا به آن ها اشاره کردیم و گفتیم که قیمت آپارتمان در فاز ۲ پردیس را تحت تاثیر قرار می دهد می توانند در تعیین قیمت پیش فروش آپارتمان در این منطقه نیز موثر باشند. این عوامل شامل موقعیت جغرافیایی، امکانات، کیفیت ساخت، طراحی معماری و شرایط بازار ملک هستند. به طور کلی هر بهبودی در این عوامل می تواند به ارتقاء قیمت پیش فروش آپارتمان در فاز ۲ پردیس منجر شود.
در مورد پیش فروش آپارتمان نیز باید بگوییم که معمولا برای خریداران و سرمایه گذاران ویژگی ها و امتیازهات خاصی را فراهم می کند. از جمله این ویژگی ها می توان به مناسب تر بودن قیمت آپارتمان در فاز ۲ پردیس نسبت به زمان تحویل واحد، انعطاف در دیزاین داخلی و انتخاب مواد مختلف ساختمانی و همچنین توافقات اختصاصی در مورد پرداخت و اقساط اشاره کرد. این شرایط و ویژگی ها معمولا باعث جلب توجه خریداران و سرمایه گذاران می شوند.
همچنین در شرایط اقتصادی مطلوب، پیش فروش آپارتمان می تواند به صرفه تر باشد چرا که خریداران می توانند از قیمت مناسب تری نسبت به زمان تحویل واحد برخوردار شوند و در عین حال از ارتقاء ارزش ملک نیز بهره مند شوند. این شرایط باعث می شود که پیش فروش آپارتمان در این منطقه به یک گزینه جذاب برای خریداران و سرمایه گذاران تبدیل شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
فرم استخدام